10 Eylül 2014 Çarşamba

Benim Adım Gültepe 3.Bölüm Fragmanı 17 Eylül Kanal D

KanalD ekranlarının yeni dizisinde bu hafta 3.bölüm heyecanı yaşanacak gibi gözüküyor. İşte yeni bölüm'de yaşanacak gelişmeler:
 Geceyi sokakta beraber geçiren Seyfi ve Fevzi, Komiser Yavuz’un çevirdiği kirli işlere tanık olurlar. Seyfi ve Fevzi bu durumu Eşref’e anlatmaya kara verir. Halil, aşkından yanıp tutuştuğu Gülümser’in evine çat kapı gelir. Bu beklenmedik ziyaret Gülümser’e zor anlar yaşatır. Canından çok sevdiği oğlu ve yasak aşkı arasında sıkışıp kalan Gülümser, Halil’den ayrılmaya karar verir. Babası Saadettin’i gizlice gözetleyen Fevzi, gördükleri karşısında buz kesilir. Bu sırada abisi Reşat, babasının yaptıklarına seyirci kalamaz ve polise ihbar eder.
benim adım gültepe 3.bölüm fragmanını izlemek için lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayınız.
Konunun tamamı için: http://www.benimadimgultepedizisi.org/2014/09/benim-adim-gultepe-3-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder