26 Eylül 2013 Perşembe

benim hala umudum var 14.bölüm fragmanı


benim hala umudum var 14.bölüm fragmanı bu haftanın en çok merak edilen tanıtım fragmanlarının arasında yer alacaktır.Önümüzdeki perşembe akşamı 14.bölüm ile ekranlara gelecek olan benim hala umudum var bu hafta umut'un hikayesini izlettirmeye devam edecek.Umut ve Ozan aşklarını dolu dizgin yaşarken; Ozan Hakan’ın Umut’a olan ilgisinden rahatsızdır. benim hala umudum var 14.bölüm izle Umut Ozan’a aralarındaki gerilimin sebebini sorsa da bir cevap alamaz. Ozan her şeyi Hale’ye anlatır ve yardım ister.
Rüzgar abisi Hakan ve Umut’u yakınlaştırmak için çabalar. Umut ve Hale için tam işler düzelmeye başlamışken, aynı mahallede yaşadıkları Kadir Hale’ye saldırır. Umut Kadir’i etkisiz hale getirse de, mahalleli durumdan rahatsız olur ve evlerini taşlar. Musa son anda yetişir ve kızları alıp Zafer’in evine geri götürür.
benim hala umudum var 14.bölüm ile ilgili tüm gelişmeleri takipçilerimize aktaracağız bizi takip etmeye devam edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder